sobota, 4 stycznia 2014

Czarno na białym!

Wyrwałam się w końcu od natłoku obowiązków i zasiadłam do koralików tak na poważnie. I bardzo mi z tym dobrze! Chwila relaksu (u mnie będzie dłuższa, bo parogodzinna), pozwoli mi odetchnąć i być może stworzę coś godnego uwagi, czym podzielę się z Wami na blogu ;)

Okres świąt minął bezpowrotnie, trzeba wyrwać się z tego błogiego lenistwa i powrócić do normalnego rytmu pracy, a było tak miło. Na pocieszenie zrobiłam czarno - biały komplecik. Oto i on!



Prościutki komplecik w klasycznych kolorach, które pasują do wszystkiego ;)
Zdjęcie kolczyków jakoś przekłamane - czarne kulki są bez żadnych kropeczek!
Tak sobie tworzę i siedzę, i czuję, że jestem szczęśliwa ;)

P.S. Mam na Was małą niespodziankę, ale to wkrótce... :)

Pozdrawiam serdecznie,
do następnego posta.
Puszkova :)

6 komentarzy:

  1. Proste, z klasą-bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasycznie...własnie taką biżuterie lubie, zawsze pasuje do wszystkiego:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak,mnie też wkrótce czeka powrót do rzeczywistości... lubię klasykę, bardzo ładne:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń