poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wymianka cd.

Uh, wreszcie odkryłam, co blokowało możliwość dodania zdjęć z wymianki do przedostatniego postu. Niechcący zmieniłam ich format. Brawo ja!

Ale za to dzisiaj nadrobię.
Pokażę Wam, jakie cudowności dostałam od Kasi z bloga PrzystanekArt, która dostała mnie, jako wymankową parę.

Nie spodziewałam się aż tak pięknej, dużej i różnorodnej paczki.
Dziękuję Kasiu raz jeszcze!






Piękna koronkowa serwetka, prześliczne puzderko i urocze kolczyki. Dziękuję!


Tak prezentowała się całość, bo jeszcze oprócz tych elementów dostałam mnóstwo przydasi, kremik do rak, herbatki i budyń, który niestety do zdjęcia się nie uchował :( (ale był bardzo dobry, musicie mi uwierzyć na słowo) :P

Uwielbiam wymianki!

Trzymajcie się ciepło!
Całusy, Olka

3 komentarze:

  1. oj zazdroszczę takiej wymianki :) prowadzisz bardzo miłego bloga :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dostałaś super cudeńka! W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że Ci się moja niespodzianka spodobała

    OdpowiedzUsuń