wtorek, 31 lipca 2012

Druga wymianka

Wróciłam znad jeziora z nową mocą, pomysłami i zapałem do pisania i tworzenia.

Dzisiaj chciałabym podsumować prywatną wymiankę z Renatką z bloga Melania na wybiegu. Zauroczyłam się jej przepiękną kosmetyczką, którą uszyła dla swojej przyjaciółki, a ja napisałam tylko, że z wielką chęcią też chciałabym mieć taką. Renata zaproponowała wymiankę, z której jestem niesłychanie zadowolona.

Umówiłyśmy się, że ja wyślę jej biżuterię (mam nadzieję, że naprawdę się podoba), a ona przyśle mi torbę i kosmetyczkę. Dostałam przepiękny prezent. Mimo że to róż, za którym ostatnio nie przepadałam, teraz jestem chyba jego fanką.
Kosmetyczka z torbą są tak piękne, że aż szkoda mi je gdziekolwiek nosić ze sobą. Czuję się zaszczycona, że ktoś zechciał się ze mną umówić na wymiankę.

Oto, co dostałam od Renaty:
Mega pojemna kosmetyczka, która pomieści dużo kosmetyków (lub dużo biżuterii, jak kto woli:))
Przepiękna torba zakupowo - wyjściowa. Jest szeroka, odpowiednio długa i baaaaaaardzo pojemna:) W sam raz na moje szpargały
A tak prezentuje się komplecik. Zdjęcia są, jakie są. Ale chyba widać to, co najpotrzebniejsze, prawda?

Umówiłam się z Renatką, że w paczce ode mnie mają być bransoletki. I wysłałam jej sporo bransoletek, komplety, kolczyki, ale wszystko dobrane tak, żeby nic nie trzeba było nosić solo. Zdjęcie zaczerpnięte z bloga Renatki, bo ja zapomniałam zrobić zdjęcia... Taka gapa ze mnie!
Oto całość, jaką wysłałam Renatce. Podobno się podoba. Mam nadzieję, że noszenie biżuterii sprawi jej taką samą radość, jak mnie noszenie jej torby!

Bardzo serdecznie dziękuję Ci za taką wspaniałą wymiankę!

Całusy, Ola

2 komentarze:

  1. Olu wyprostuj kosmetyczkę bo trochę się w transporcie pogniotła:-) a biżu wysłałaś mi prześliczne, jestem baaardzo zadowolona. Zaskoczyłaś mnie różnorodnością, precyzją wykonania i dobraniem kolorystycznym. Biżuteria jest przepiękna. I ta zawieszka np na telefon- miodzio. Dziękuję.

    A jak Cie widzą inni z nową torbą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się twój blog, bo bardzo ciekawie piszesz, robisz cudowne rzeczy i dlatego postanowiłam, że zaobserwuje :). Gdybyś chciała to wejdź na mojego bloga też robie różne takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń