sobota, 21 czerwca 2014

Czas powrotów?

Nie było mnie na blogu bardzo długo - ponad 2 miesiące. 
Był to dla mnie bardzo intensywny czas pełen nowych wyzwań, różnych ciężkich rzeczy, którym musiałam sprostać.
Dodatkowo jakoś uciekła ode mnie chęć tworzenia. Nie zrobiłam nic. Nic, co mogłabym Wam pokazać. Nic, co mogłabym sama z dumą zaprezentować. 
I chyba trzeba się z tym pogodzić - bo, jak to mówią, życie płynie dalej. Chyba nadszedł czas na odejście od koralikowego świata. Chociaż... czy ja chcę? Dam sobie jeszcze trochę na zastanowienie. 
Dzięki za zaglądanie na bloga!

3 komentarze:

  1. nie poddawaj się!!!

    nie wiem co wpłynęło na to, że zastanawiasz się nad tą decyzją ale myślę że nie warto rezygnować. Brak czasu, chęci, zdrowia to po prostu ogranicz się ale nie rezygnuj!!! czekam na kolejne nowinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze po przerwie możesz wrócić do koralików, nigdy nie jest za późno :). Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No co ty, nie rezygnuj. Ja też zrobiłam sobie przerwę ale znów wracam :) Twój blog jest świetny.
    Może weźmiesz udział na blog miesiąca? Masz spore szanse :)))
    http://blog-blogerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń