niedziela, 24 listopada 2013

Po długiej przerwie...

Wracam i karnie biję się w pierś. Nie było mnie na blogu już taki szmat czasu! Przez ten czas wiele nie tworzyłam. Ogarnął mnie kompletny chaos i niezorganizowanie. A jeżeli znalazłam już chwilę czasu, poświęcałam ją na czytanie lub pisanie. Straszne życie pierwszoklasisty w liceum. 
Ale teraz postaram się pisać tutaj regularnie. Bo blog to poniekąd część mojego życia. Miejsce, gdzie mogę wyrzucić swoje przemyślenia, radości, małe sukcesy. 

Ostatnio poczyniłam tylko takie zwykłaczki. Biorę się do roboty, oj biorę. 

Zmieniłam wygląd bloga. Jak Wam się podoba? 

Pozdrawiam serdecznie. 
Buźka, Olka

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne :-)
    A co do wyglądu bardzo fajny i klasyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwyklaczki bardzo ładne a blog bardzo surowy :) Chociaż nie mam nic przeciwko prostocie :D Zresztą o gustach się nie dyskutuje :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń