sobota, 13 lipca 2013

Naszyjnikowo

Jestem, wracam!
Rok szkolny zakończył się wieeelkim powodzeniem, dostałam się do swojego wymarzonego liceum, byłam już na jednym wyjeździe. Życie jest piękne :)

Ostatnio zasiadłam do koralików, powstało kilka nowych rzeczy. Na przykład ten oto naszyjnik:


Widać, że nie potrafię fotografować naszyjników -_-

Mix minerałów, wszystkie, jakie znalazłam ;)

Zaglądam na Wasze blogi i wzdycham z zazdrością, że potraficie tak pięknie wszystko pogodzić. Ale biorę się do roboty.

Trzymajcie się ciepło!
Całusy, Olka

4 komentarze:

  1. Gratuluję sukcesów! A naszyjnik jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesów, teraz możesz mieć zasłużone wakacje :) I robić to, co lubisz!
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny naszyjnik :)
    I gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń