czwartek, 5 kwietnia 2012

Muszę się pochwalić!

Dzisiaj zeszłam na stronę konkursy literackiego i... mam drugie miejsce! Pierwsze takie zaskoczenie, bo zazwyczaj były to wyróżnienia! Jestem taka szczęśliwa, a jednocześnie zaskoczona, że nie mogę zebrać myśli, taka jestem rozkojarzona! Cieszę się jak diabli. Taki mały prezent przed świętami! 
Nie wiem, czy ogarnę się z tego amoku wrażeń do wieczora, a przecież trzeba się jakoś ustatkować, bo dzisiaj też pełnię bardzo ważną funkcję w kościele:) No nic, trzeba lecieć sprzątać:)

A dzisiaj jeszcze taka orzeźwiająca bransoletka mojej cioci już:) Matowe szkło przypominające żelki, linka jubilerska, elementy posrebrzane. 
Ach, piękny dzień:)

1 komentarz:

  1. Gratuluję wygranej! piękna bransoletka! Zapraszam w wolnej chwili do siebie ;) www.emcia-pichci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń